El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

Inicio Conócenos Actividades Formas de ayudar Actualidad Colaboradores Contacto

DEJA TU HUELLA proyecto solidario Colegio Las Paulas, Alcoy
29/05/2018

yle"margin: 6px 0px; font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb(29, 33, 41); font-size: 14px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Aquesta entrega està enmarcada dins d'una iniciativa que han possat en marxa aquest any els alumnes del nk" href"https://www.facebook.com/colegiopaulalcoy/frefmentions" data-hovercard"/ajax/hovercard/page.phpid235349666563055&extragetparams7B22fref223A22mentions227D" data-hovercard-prefer-more-content-show"1" style"color: rgb(54, 88, 153); cursor: pointer; text-decoration-line: none; font-family: inherit;">Colegio San Vicente de Paúl - Alcoy, baix la denominació “DEJA TU HUELLA”.

yle"margin: 6px 0px; font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb(29, 33, 41); font-size: 14px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Un grup d´alumnes faràn a final del mes de Juny el “Camino de Santiago” i al voltant de la preparació d'aquesta marxa, han yle"display: inline; font-family: inherit;">portat a terme durant tot el curs una sèrie d'activitats per tal de aconseguir 10€ per km recorregut al llarg del Camí.

yle"display: inline; font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb(29, 33, 41); font-size: 14px; background-color: rgb(255, 255, 255);">

yle"margin: 0px 0px 6px; font-family: inherit;">Al llarg del curs, han realitzat diverses activitats per tal de recaptar diners per l'associació dalt esmentada. En Nadal van arreplegar les estrenes solidàries, han venut polseres, han fet varies rifes i han sol·licitat la col·laboració de les empreses i comerços d'Alcoi.

yle"margin: 6px 0px; font-family: inherit;">Desde Solc, tant sols ens queda agraïr enormement aquesta iniciativa que ha sorgit totalment del propi Col.legi.
Amb aquests tipus de projectes se´n adonem com tots podem aportar el nostre granet d´arena a aquesta societat. En major o menor grau podem contribuïr i deixar una resenya que quedará marcada per sempre.

yle"margin: 6px 0px; font-family: inherit;">Gràcies a totes aquelles persones que directa o indirectament han dedicat el seu temps per fer posible aquest projecte. De nou, els més petits ens donen una lliçò de vida i ens demostren que amb ganes i amb l´unió de forçes, els resultats poden ser GEGANTS.

yle"margin: 6px 0px; font-family: inherit;">Enhorabona a tots pel que haveu aconseguit. Per comptar amb el treball que fem desde l´Associació Solc

Galeria de imagenes

Entidad declarada de Utilidad Pública